Vampire

Vampire: Disiplinler – Animalism

 

Hayvanizm ( Animalism )

Bu geceki görevi çok önemliydi. Efendisi bu gece bu eski fabrikada çok önemli şeylerin konuşulacağını söylemişti. Celal Bey’in adamları misafirleri karşılamak için kapıda bekliyorlardı. Onların beklediği yerin yirmi metre kadar ilerisinde iki araba durdu. Farlarını söndürdükten sonra kapıları açıldı. Loş sokak lambasının ışığı Salih Bey ve adamlarını aydınlattı. Adamlarından biri Salih Beyin omuzlarına bir palto attı. Misafirlerinin geldiğini gören Celal Bey’in adamlarından biri öne çıktı.“Hoş geldiniz. Buyurun lütfen.” diyerek misafirlerini içeri buyur etti. Salih Bey karşılayan adamın yüzüne bile bakmadan içeri doğru yürümeye başladı.

Efendisinin dinlemesini istediği konuşmanın içeride geçeceğini fark edince, içeri giren grubu sessizce takip etmeye başladı. Girdikleri binanın sıvaları büyük parçalar halinde dökülmüş olan duvarlarını süsleyen pencerelerde tek bir sağlam cam bile kalmamıştı. İçeri girdiğinde ilk gördüğü Celal Bey’in iri bedeniydi. Klanının ikinci adamı olan Celal Bey, uzun boyu ve yapılı vücuduyla içerideki en dikkat çekici kişiydi. İri adımlarla öne çıkıp elini uzatarak Salih Bey’e “Hoş geldiniz” dedi.

“Yeter artık Celal. Bey’in nerede?”

“Salih Bey seni ben çağırdım buraya, Bey’im Murat değil. Gelin de dertleşelim biraz”

“Önemli olsa iyi olur Celal!”

“Öyle Salih Bey, öyle. Buyurun yukarı çıkalım.”

Yukarıya çıkmakta olan Salih Bey ve Celal Bey’i gölgelere sığınarak takip etmeye başladı. Üst katta küçük bir oda iki bey için hazırlanmıştı. Geniş ve rahat iki koltuk karşılıklı olarak yerleştirilmişti. Celal, Salih Bey’i koltuklardan birine buyur ettikten sonra, iri bedenini karşısındaki koltuğa yerleştirdi. Üzerindeki yakasız, siyah kadifeden gömleğini düzelttikten sonra; kuşağındaki işlemeli hançerini kendisini rahatsız etmeyecek şekilde yeniden yerleştirdi.

“Salih Bey aramızdaki husumetleri en azından bu gece için unutmayı öneriyorum.”

“Celal… Celal… Bey’in Murat’ın adına çağırdın beni geldin. Hasmım da olsa Bey’ine olan saygım olmasa, husumetleri göz ardı etmemiş olsam; buraya silahım belimde değil elimde gelir, kelleni çantama koyup dönerdim! Şimdi bana açık konuş Celal. Nedir derdin?”

“Yardımını istiyorum Salih Bey”

“Hasmınızdan medet mi umuyorsunuz artık Celal? Bu kadar mı düştü artık Murat Bey?”

“Buraya, Bey’im adına gelmedim. Kişisel bir anlaşma istiyorum.”

“Konuş bakalım Celal”

“Kaya Bey’in hayatı tehlikede.”

“Sizin dostunuz, benim düşmanım olan bir Bey’in canının derdi neden bana düşsün Celal?”

“Hele bir dinle Salih Bey. Kaya Bey’in veliahtı Arif, onu öldürüp yerine geçmek istiyor. Yarın gece Kaya Bey’i bizimle buluşacağını söyleyerek buraya getirip öldürecek. Ama Kaya Bey’de benim için oldukça önemli bilgiler var Arif’in haberi olmayan.

“Peki benden ne istiyorsun?”    

“Kaya Bey’in sağ çıkabilmesini.”

“Peki neden benden medet umuyorsun da kendi adamlarınla halletmiyorsun bu işi?”

“Ben de ona geliyordum. Artık Bey’imin zamanı geçti. Değişen dünyaya uyum sağlayamıyor.”

“Yani yarın gerçekten Bey’in burada olacak.”

“Onu da ben ayarladım.”

“Bakalım anlamış mıyım? Yarın buraya geliyorum ve sana bir beylik veriyorum. Üstüne Gören Göz’e ulaştırabilecek tek kişinin dostluğunu veriyorum. Peki söylesene Celal, ben ne kazanıyorum?”

“Beyim Murat’ın ve Arif’in kellelerini kazanıyorsun. Ayrıca benim dostluk sözümü alacaksın.”

“Değersiz bir dostluk sözü mü ?”

“Bir de kardeşini öldüren itin yerini…”

“Peki ya Göz?”

“Kaya Bey kurtulduktan sonra tartışabiliriz bunu.”

“Pekala Celal. O itin yerini adamlarımdan birine söyle.” Diyen Salih Bey ayağa kalktı. “Unutma Celal, sözünden dönenin canı köpeklere can olur…”

Sözünü söyleyen Salih başka bir şey söylemeden merdivenlere yöneldi. Salih’in bu zengin kalkışı konuşmanın ve dolayısıyla onun buradaki işinin bittiğini gösteriyordu. Sessizce bu virane halindeki yerden dışarı çıkıp efendisiyle buluşacağı yere koşmaya başladı.

“Bu çöp dolu sokakta ne işimiz var?

“Ufak bir dostumu bekliyorum”“Buluşmak için bula bula burayı mı buldunuz?”

“Dostumuz kendini burada daha rahat hissediyor.”

O sırada çöp torbalarının arasındaki ızgaraların içinden bir farenin yanlarına yaklaştığını gördü. “Demek döndün” diyerek çirkin elini fareye doğru uzattı. Fareyi eline alıp gözlerinin hizasına getirdi.

“Vehbi?” diye sordu Mustafa arkadaşının halini görünce. Bir cevap alamayınca tekrar önüne döndü. Birkaç dakika sonra Vehbi “Aferim oğlum” diyerek fareyi yere bıraktı. Arkasını dönünce fareden sinirli sesler yükseldi. “Pardon pardon” diyerek cebinden çıkardığı büyükçe bir parça peyniri fareye verdi. “Hadi artık gidebiliriz” dedikten sonra montunun kapşonunu kafasına çekti.

“Dostun buydu demek.”

“Evet. Kendim gidemediğim yerlere bazı dostlarımı gönderirim.”

“Ee? Ne oldu peki?”

“Özetlemek gerekirse: Murat Bey, Celal’in kendi yerinde gözü olduğundan uzun süredir şüpheleniyordu. O yüzden Kaya Bey ve Arif’le anlaşarak Celal’e yem attı. O da bu yemi yuttu. Ama Salih’le anlaşacak kadar alçalacağını düşünmemişlerdi sanırım.”

“Peki ne yapacağız?”

“Sevgili dostum, oyun tahtasında Göz’ü bilen ne kadar az güç birimi kalırsa bizim için o kadar iyi. Yazıta sahip olduğu için Kaya Bey zaten dokunulmaz durumda. Kimse ona zarar vermeyi göze alamaz. Bizim de amacımız onu yanımıza çekmek olmalı. Bu durumda bizim Murat Bey ve Salih Bey’i oyun tahtasının dışına atmamız lazım ilk önce.

“Öyleyse?”

“Öncelikle Salih Bey’e ulaşıp bunun onu yok etmek için kurulmuş bir tuzak olduğunu söyleyeceğiz. Kaya ve Murat Bey yarın buraya büyük bir güç getirmeyeceğine göre oturup Salih’in onları yok etmesini izleyeceğiz. Tabi uygun bir anda Kaya Bey’i oradan çıkarıp dostluğunu kazanacağız. O yanımızda olduğu sürece Salih’i düşünmemize gerek kalmaz. Ama yine de Salih Bey için de bir şeyler düşüneceğim…”

“Ahh. Çölümü özledim. Orada sonsuz kumun ortasında kimi öldüreceğin açıkça bellidir.”

“Büyük şehir dostum.”

“Siz nosferatular fazla karışıyorsunuz.”

“Siz öldürürsünüz. Biz izleriz.”

Dar sokaktan çıkmış yürürlerken bir parka ulaşmışlardı. “Gel biraz oturalım.” dedi Vehbi. Sonrada tenha bir bank bulup çöktü. Yanına oturan Mustafa’ya dönüp “Peki siz assamitelerden gözün peşinde kimler var?”

“Doğrusu kimse yok. Bu sefer tek başımayım ve klanım için çalışmıyorum. Senin de Göz’ün peşinde olman da çok iyi bir tesadüf oldu gerçekten.””

“Gerçekten de öyle oldu dostum.” Vehbi arkasına yaslanıp gözlerini kapattı. Çok geçmeden tekrar doğrulup Mustafa’ya döndü. “Unutmadan senden bir ricam olacak. Serhat Keskin adında bir vampirin kurmuş olduğu avukatlık bürosu şu aralar bizi çok sıkıştırıyor. Onun ortadan kaldırılması gerekiyor. Merak etme karşılığını alacaksın.”

“ Saçmalama biz ortak sayılırız. Burada ortak sayılırız. Zaten boş oturmak bana göre değil.”

“Öyleyse üç gece sonra diyelim.”

“Nasıl istersen. Ha bak ödemeyi nasıl yapacağını buldum. Şu hayvanlarla ilgili yeteneğiniz. Onu anlatabilirsin.”

“Nasıl istersen. Biz ona Hayvanizm(Animalism) diyoruz. Biz Nosferatular dışında Gangreller ve Ravnoslar da bu keramete sahiptir. Bu keramet öyle yücedir ki hepimizin içindeki iblisi kontrol etme yetisi verir bizlere. Onun gizemini çözdüğümüzde bu gizemi hayvanların ruhlarını etkileyebilmek için kullanırız. Ancak doğa bize öğretmiştir ki bizlere bu keramet o ruhlara hükmedelim diye öğretilmemiştir. Bu keramet bizlere içimizdeki iblisi tanımamız için verilmiştir. Eğer doğaya karşı çıkarsak içimizdeki iblise yenik düşmemiz kolaylaşır. Kanımızın kokusu hayvanları etkiler. Ve bizler bu etkiyi onları arzumuza göre şekillendirmek için kullanırız. Biliyorsun tüm kerametlerimiz gibi Hayvanizm(Animalism) kerametinin de belirli seviyeleri vardır. Ve bizler ruhumuzu doğaya ne kadar yaklaştırırsak kanımızdaki kerametin seviyelerini de o kadar çabuk aşarız…

1. Seviye: Hayvanların Dili

Bizim kullandığımız doğanın kendi dili olan “tek” dildir. Gözlerimizi hayvanın gözlerine diktiğimizde kanımız onun kanını coşturur. Söylediklerimiz kanımız üzerinden akıp gider ve hayvanın kanı sözlerimizi onun için anlamlı kılar. Zihinlerine ulaştığımızda onlar gibi düşünmeye başlarız. Küçük hayvanların zihinleri basittir isteklerimizi rahatça kabullendirebiliriz ancak büyük hayvanların ruhlarına ulaşmak daha zordur.

(Mekaniği: Bu kerameti kullanmak için bir atış gerekmez. Ama vampir mutlaka hayvanla göz göze gelmelidir. Eğer bu göz kontağı bozulursa baştan kurulmak zorundadır. Eğer vampir hayvana bir emir verecekse Manipülasyon(Manipulation) + Hayvan Bilgisi(Animal Ken) atışı yapılır. Zorluk derecesi kurtlar, kediler ya da yarasala gibi vampirlere yakın hayvanlarda 6; fareler baykuşlar gibi hayvanlarda 7; yılan gibi hayvanlarda 8 olarak kabul edilir. Bu zorluk derecesi şayet vampir hayvanların kendi lehçesinde konuşursa bir azalır. Bu oyuncunun rol yapmasına göre oyun yöneticisi tarafından verilecek bir karardır. Başarılı atış sayısı hayvanın ne kadar etkilendiğini belirler. Örneğin tek başarıyla bir kuşun istediğiniz yere gitmesini sağlayabilirken, beş başarı bir kaplanın birkaç ay süreyle istediğiniz yeri korumasını sağlayacaktır.)

 

2. Seviye: Çağrı

Kaderimiz bizi zora soktuğunda Kabil’in bize bahşettiği güç doğanın ruhlarını yardımımıza koşar. Kanımız çığlığımıza yansır ve çağırdığın hayvanlar yollarından dönüp yardımına koşarlar. Yalnız bu çığlığa doğa sadece tek bir cins hayvanı yardımımıza gönderir. Doğa kendine yakın olanı kayırır ve çağrısına onlarcasını gönderir gerektiğinde…

(Mekaniği: Vampir Karizma(Charisma) + Hayatta Kalma(Survival) atışı yapar. Zorluk seviyesi altı olan bu atışta başarı sayısı cevap veren hayvanların sayısını gösterir. Civardaki hayvan sayısı oyun yöneticisinin insiyatifindedir.

1 Başarı: tek bir hayvan gelir

2 Başarı: civardaki hayvanları ¼ kadarı cevap verir

3 Başarı: Civardaki hayvanları yarısı yardıma koşar.

4 Başarı: Çevredeki hayvanların büyük kısmı yardıma gelecektir

5 Başarı: Civardaki tüm hayvanlar kanını kanın için harcamaya koşar.

 

3. Seviye: İblisi Uyandırmak

Doğa bize öğretti ki her canlının içinde bir iblis vardır. Bizim içimizdeki iblis diğerlerinden daha kudretlidir ve biz onun dilini anlamamız sayesinde dokunduğumuz diğer ruhların içindeki iblisin iradesini ezebiliriz. Korkanı cesur kılar, avcıyı ava dönüştürürüz içlerindeki iblise ulaşarak. Bu güce herkes farklı isim vermiştir. Biz nosferatular buna Durgunluğun Şarkısı deriz ama temeli iblisi uyandırmaktan geçer.

(Mekaniği: Eğer hedef korkutulmak isteniyorsa Manipülasyon(Manipulation) + Korkutma(İntimidation) atışı yapılır. Eğer hedef sakinleştirilmek isteniyorsa Manipülasyon(Manipulation) + Duyarlılık(Empathy) atışı yapılır. Zorluk seviyesi yedi olarak belirlenmiştir. Vampir hedefin İrade(Willpower) seviyesi kadar başarılı atış yapmalıdır. Etkilenmiş kişi her gün bir tane İrade(Willpower) atışı yapar ve başarı sayısı vampirin İrade sayısına eşit olduğunda etkiden kurtulur. )

 

4. Seviye: Canların Paylaşımı

Hayvanların “canlar”ı bizden farklıdır. Onların varlığında ruhun yeri boştur ve biz doğanın ruhuna ne kadar yakınsak, hayvanların varlığındaki bu boşluğa kendi ruhlarımızı sığdırabiliriz. Doğanın sakinlerine gözlerimizi diktiğimizde Çözünen ruhumuz hayvanın varlığına akar. Hayvanın Can’ıyla bir olduğunda önemli olan iraden değildir. Doğaya yakınlığın bir olduğun Can’dan kontrolü ele almanı sağlar. Doğaya uzaksan eğer doğanın taşınması zor olan yükünü kendi omuzlarına almakta zorlanırsın ve yeni doğmuş bir bebek gibi av haline gelirsin. Varlığını paylaştığın Can seni kabullenmeye başladığında sadece onun vücudunu kullanmak kalmazsın, onun bacaklarıyla koşarken Kabil’in bahşettiklerini de kullanabilirsin. Ve en güzeli gözlerinin görmeyi unuttuğu göneşi onların gözlerinden izleyebilirsin.

(Mekaniği: Vampir Manipülasyon(Manipulation) + Hayvan Bilgisi(Animal Ken) atışı yapar. Üçten az başarı sağlanırsa vampir, hayvanın doğasına aykırı bir davranışta bulunmak için bir İrade(Willpower) puanı harcamak zorundadır. Beşten az başarılı atışta vampirin istekleri hayvanın isteklerince gölgelenmiştir ve öncelik hayvanın isteklerindedir. Ayrıca kullanılabilecek kerametler de bu başarılara göre belirlenir

1 Başarı: Disiplin kullanılamaz

2 Başarı: Görü (Auspex) kullanılabilir

3 Başarı: Varlık(Presence) kullanılabilir

4 Başarı: Hüküm(Dominate) ve Delirtme(Dementation) kullanılabilir.

5 Başarı: İlizyonizm (Chimestry), Ölümbüyücülüğü (Necromancy) ve Keramet (Thaumaturgy) kullanılabilir

Tekrar kendisine gelmek için vampir zorluk seviyesi sekiz olan bir Pratik Zeka(Wits) + Duyarlılık(Empathy) atışı yapılır. Başarısız bir atışta vampir kendi bedenine kavuşsa dahi hayvan gibi hareket etmeye devam eder.

Vampir hayvanın bedenindeyken aldığı yaralar vampirin bedenini de etkiler. Eğer hayvan ölürse vampirin ruhu otomatikman bedenine döner ama vampir hareket edemez hale gelir.

 

5. Seviye: Hayvanı Çıkarmak

Biz gece yürüyenlerin en büyük düşmanı içimizdeki iblistir. Bizi lanetleyenler gücümüzü dengelemek için içimizdeki iblisi böyle kudretli kılmıştır. Biz ne zaman kızsak, korksak ya da yıkıma başlasak irademizi ezip kontrolü ele geçirir ve çıldırmış bedenimiz yönetir. Bizler bu seviyeye geldiğimizde içimizdeki çılgınlığı yakınımızdaki birine akıtabiliriz ve seçtiğimiz kişinin ölümlü ya da ölümsüz olması fark etmez.

(Mekaniği: Oyuncu bu yeteneği kullanabilmek için Çıldırmış(Frenzy) halinde ya da ona yakın halde bulunmalıdır. Sonrasında zorluk seviyesi sekiz olan bir Manipülasyon(Manipulation) + Kendini Kontrol(Self-Control) atışı yapılır

1- Başarı: İblis ortamdaki kişilerden rasgele birine geçer

2- başarı: karakter sonraki tur bir aktivitede bulunamaz ama iblis istediği kişiye geçmiş olur

3- Başarı: İblis başarılı bir şekilde gönderilir

Eğer vampir İblisi gönderdiği karakterdeki varlığını bu Çılgınlık hali sona ermeden terk ederse İçindeki İblisi kaybedebilir. İyi gibi duran bu durumda vampir İradesini(willpower) kullanamaz ve oldukça uyuşuk bir hale gelir. Bu durumda İblisin yeni bedenini bulmalı ve tekrar kendine geçmeye zorlamalıdır. Yeni beden öldürülerek bu yapılabilir ama bu durumda bir İnsaniyet(Humanity) puanı kaybedecektir.

Buradan sonrasını rivayetlere göre anlatabilirim. Derler ki eskilerimiz bu seviyeden sonra doğanın dilinde o kadar ilerlemiş olurlarmış ki, doğanın dilini kullanırken onlarca Can’la bir arada konuşabilirlermiş. Koca ormanın tüm canlarıyla tek bir vücut olup zavallı hasımlarıyla oyun oynarlarmış. Bildiğim yeteneklerimizi anlatmaya devam edeyim sana…

6. Seviye

*Karanlıktaki Şarkılar: Biz nosferatulara bahşedilmiştir bu keramet. Kabil güzelliğimizi elimizden aldığında bizi yerlerin altında yaşamaya mahkum etti. Biz karanlıklarda yaşarken doğadan uzaklaşmamayı başardık ve dar dehlizlerde dahi yardım dilediğimizde doğa bizi yalnız bırakmaz.

(Mekaniği: Vampir öncelikle bu kerameti kullanmak için yeraltında olmak zorundadır. Sonrasında zorluğu sekiz olan biz Karizma(Charisma) + Hayatta Kalma(Survival) atışı yapar. Başarı sayısı gelecek olan yaratığın gücünü belirler. Gelen yaratık aşağı düzlemlerden gelecektir ve asla nosferatunun emri altında olmaz ama onun dostu olma eğilimindedir. Eğer botch atılmışsa gelen yaratık nosferatunun düşmanı olacaktır. Hatta efsanevi Nictuku’nun gelme ihtimali bile vardır. )

*Verimli Kan: Hayvanlardan içtiğimiz kan bizi normalin iki katı kadar doyurur.

*Hayvanlara Yakınlık: Varlığımız onların varlığını paylaşmasak dahi onlara oldukça etkileyici gelir.

(Mekaniği: Zorluğu sekiz olan bir Karizma(Charisma) + Hayvan Bilgisi(Animal Ken) atışı yapılır. Başarı hayvanın güvenme seviyesini belirler )

*Derin Şarkı: Bu keramet üç kağıtçı Ravnos’lara bahşedildi. Şarkılarıyla etkileme yetenekleri olan bu çingeneler hayvanların tutkularını değiştiriyorlar onlara çalarak…

(Mekaniği: Zorluk seviyesi İrade(Willpower) seviyesine eşit olan bir Manipülasyon(Manipulation) + Müzik(Music) atışı yapılır.  İstenilen duygunun verilebilmesi için en az üç başarılı atışa ihtiyaç vardır. )

*Gruplarla Konuşmak:  Doğanın dilini kullanan kanımız lehçesiyle artık aynı cins hayvanların birden fazlasına ulaşabilir

 

7. Seviye

*İblisi Zaptetmek: Bu seviyeye geldiğimizde artık doğanın şarkısı öyle işlemiştir ki içimize içimizdeki iblisin kontrolünü tamamen elimize alabiliriz.

(Mekaniği: Zorluk seviyesi yedi olan bir İrade(Willpower) atışı yapılır. Girilen Çılgınlık(Frenzy) halinin devamı için vampir her tur bir İrade(Willpower) puanı harcamak zorundadır. Başarısız bir atış oyuncuyu kontrolsüz Çılgınlık(Frenzy) haline sokar. )

*Ustanın Sesi: Kanımız doğanın dilini kullanırken onu aynı anda farklı lehçelere bölebilmemizi sağlar. Bu sayede farklı cins hayvanlarla gruplar halinde konuşabilir.

8. Seviye

*Çoklu Çağırı: Kanımızın kokusu artık hayvanlar için dayanılmazdır. Ve bizler artık yardımımıza onlarca hayvan çağırabiliriz.

(Mekaniği: Oyuncu çağrıda bulunabilmek için zorluk seviyesi 7 olan bir Manipülasyon(Manipulation) + Liderlik(Leadership) atışı yapılır. Başarı sayısı çağrılacak hayvanların sayısını belirler.

1 Başarı: Şehrin içinde bir sokak, yabanlarda yarım mil içindeki tüm hayvanlar

2 Başarı: Şehrin içinde iki sokak, yabanlarda bir mil içindeki tüm hayvanlar

3 başarı: Şehrin içinde beş sokak, yabanlarda beş mil içindeki tüm hayvanlar

4 Başarı: Şehrin içinde yarım mil, yabanlarda yedi mil içindeki tüm hayvanlar

5 Başarı: Şehrin içinde bir mil, yabanlarda on mil içindeki tüm hayvanlar )

*İkiz Ruh: Doğa artık varlığımızı hayvanın ruhundaki boşluğa doldurmak için kanımız taşıdığı canı kullanır. Bu sayede hem kendi vücudumuzu, hem de hayvanın bedenini kontrol edebiliriz.

(Mekaniği: Bu kerameti kullanırken vampir kendi bedeni için yapmak istediği tüm hareketler için yaptığı atışlarda zorluk derecesi bir puan artar.  Hayvanla bir olabilmek için vampir zorluğu 6 olan bir Manipülasyon(Manipulation) + Korkutma(İntimidation) atışı yapar. Başarı sayısı durumun ne kadar devam edeceğini belirler.

1 Başarı: Bir saat

2 Başarı: Altı saat

3 Başarı: Bir gün

4 Başarı: Bir hafta

5 Başarı: Belirsiz )

 

9. Seviye

*Et Bağı: Artık doğa ile öyle iç içe girmişizdir ki, gerçekten doğanın sakinleriyle bir olabilmemizi sağlar. Artık yoldaşımız olan hayvanları kanımızın bir parçasını harcayarak bedenimizde taşıyabiliriz. Aynı şekilde bizler de yoldaşlarımızın bedenine saklanabiliriz.

(Mekaniği: Vampir hayvanları yanına alabilmek için onların toplam kan miktarının 1/5 oranında kan harcar ve hayvanlar tekrar doğaya bırakılana kadar tekrar dolduramaz. Zorluk seviyesi yedi olan bir Dayanıklılık(Stamina) + Hayvan Bilgisi(Animal Ken) atışı yapılır.

Bir hayvanın bedenine girebilmek içinse vampir zorluğu yedi olan bir Dayanıklılık(Stamina) + Duyarlılık(Empathy) atışı yapılır. Bu durumda hayvanın kontrolü vampirde değildir ve Görüş(Auspex) kerameti ile varlığı fark edilebilir.)

 

10. Seviye

*Hayvanların Ordusu: Eğer doğanın fısıltılarını bu kadar anlayabilirse bir vampir Kanının lehçesi o kadar mükemmelleşir ki, sayısı inanılmaz büyüklüklere ulaşan hayvanlardan oluşan ordular kurabilir ve sanki onlarla birmiş gibi onları yönetebilir.

(Mekaniği: Zorluk seviyesi altı olan bir Liderlik(Leadership) + Hayatta Kalma(Survival) atışı yapılır. Başarı sayısı kontrol edebileceğin hayvanların sayısını belirler.

1 Başarı: Bir millik alan içindeki tüm hayvanları kontrol edebilir

2 Başarı: İki millik alan içindeki tüm hayvanları kontrol edebilir

3 Başarı: Dört millik alan içindeki tüm hayvanları kontrol edebilir

4 Başarı: Sekiz millik alan içindeki tüm hayvanları kontrol edebilir

5 Başarı: Onatlı millik alan içindeki tüm hayvanları kontrol edebilir

Şeklinde ikiye katlanarak artar.

“Konuşmaktan ağzım kurudu.” dedi Vehbi gülerek. “Hadi gidip içecek bir şeyler bulalım.”

“Ben de acıkmaya başlamıştım.” diye cevapladı Mustafa.

İki vampir kalktıktan sonra oturdukları bankın üzerindeki dallardan bir güvercin havalandı. Nasıl aklına girdiğini bilmediği bir mesajı, daha önce hiç bilmediği bir adrese götürüyordu:

“Efendim, Murat Bey’ Celal’in ihaneti hakkında söylediklerimizden sonrası aynen düşündüğümüz gibi gerçekleşti. Ayrıca Assamitelerden de çekinmemiz için bir neden yok. Serhat Keskin’ e üç gece sonra bir assamitenin onu öldürmeye geleceğini söyleyin…

 
Yazan: Deniz “Eripmav” Kaptanoğlu

Bu İçeriğe Oy Verin

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu

Log In

Forgot password?

Forgot password?

Enter your account data and we will send you a link to reset your password.

Your password reset link appears to be invalid or expired.

Log in

Privacy Policy

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.