Son Haberler
Anasayfa » Haberler » Oyun Haberleri » Brian Mitsoda, Vampire: the Masquerade – Bloodlines 2’nin Yapım Kadrosundan Ayrıldı!

Brian Mitsoda, Vampire: the Masquerade – Bloodlines 2’nin Yapım Kadrosundan Ayrıldı!

Vampire: the Masquerade – Bloodlines 2 cephesinden can sıkıcı haberler gelmeye devam ediyor. Geçtiğimiz hafta gelen ikinci bir erteleme haberinin ardından bugün, oyunun dağıtıcısı Paradox Interactive’den kalpleri kıran bir haber daha geldi. Oyunun baş yazarı Brian Mitsoda’nın yapım ekibinden ayrıldığı duyuruldu.

Yapılan açıklamada Mitsoda’nın yanı sıra Yaratıcı Ekip Lideri Ka’ai Cluney’in de oyundan ayrıldığı belirtiliyor. Açıklama, bu iki kilit ismin projeden neden ayrıldığını belirtmese de kararın Paradox Interactive ve oyunun geliştiricisi Hardsuit Labs tarafından ortak alındığını ifade ediyor. Bunun yanı sıra, bu ikiliden açılan boşluğu doldurmak ve oyunun yaratıcı sürecine yön vermek için ekibe, Alexandre Mandryka’nın katıldığı da verilen bilgiler arasında. Mandryka, Assassin’s Creed, Warhammer 40,000, Far Cry gibi büyük başlıklarda yer almış bir isim. Mitsoda’nın işlerinin ne kadarının oyunda kalacağı, ne kadarının ise rafa kaldırılacağı belirtilmiş değil.

Vampire: the Masquerade – Bloodlines 2 Bir Kez Daha Ertelendi!

Paradox Interactive ve Hardsuit Labs’den gelen ortak açıklama oldukça yüzeysel olsa da Mitsoda, RockPaperShotgun’a e-posta üzerinden verdiği demeçte bu gelişmeyle ilgili daha fazla bilgi sağlıyor. Bu oldukça kafa karıştırıcı son dakika gelişmesine dair kendi yorumlarınızı oluşturabilmeniz adına, Mitsoda’nın açıklamasının tam metnine aşağıda yer veriyoruz:

“Yakın zamana kadar, Hardsuit Labs tarafından geliştirilen ve dağıtıcılığını, Hardusit Labs’in %30’una sahip olan Paradox Interactive’in üstlendiği Vampire: the Masquerade – Bloodlines 2 adlı bir oyunun Anlatım Ekibi Başıydım. Stüdyoda geçen neredeyse beş yılın ardından 16/7/2020 tarihinde birden işime son verildi.

Bu gelişme karşısında şoka uğradım demek az kalır. Neredeyse beş yıl boyunca Bloodlines 2 üzerinde çalıştım. Hikaye ve ana karakterler ilk olarak benim oturma odamda doğdu. Hardsuit Labs için satış konuşmasının geliştirilmesine ve projenin Las Vegas’taki Paradox’a sunulmasına yardımcı oldum. En başından beri oyunun anlatımının başındaydım. Vampire: the Masquerade – Bloodlines’a yakışan bir varis ortaya çıkarabilmek için uzun mesailer ve bazen hafta sonları boyunca çalıştım. Hiçbir zaman başarılı olmadığıma dair bir izlenim almadım. Ve açıkça ortada olduğu üzere işin reklam ve tanıtım kısımlarına da dahil oldum ki bu, benim için yapması en zor işlerden biriydi. Oldukça içine kapanık biriyim – basın ve kalabalıklar genellikle sosyal anksiyetemi tetikler (ki o eldivenleri neden giydiğimi merak ettiyseniz, onları anksiyetemi tetikleyen durumlarda kendimi daha az ortada hissetmemi sağlayan “zırhlar” olarak görüyorum).

Bloodlines ve oyunun hayran kitlesi, benim için dünyaları ifade ediyor. Bu yüzden oyunun pazarlama çalışmalarında markanın mirasımı, ismimi ve katılımımı kullanmasına izin verdim – benim için fiziksel ve zihinsel yükü çok ağır olsa da. Tüm bunların olma sebebi, oyun ve ekip için en iyisini yapmayı istemiş olmam.

İşten duyduğum gurur, hayranların beklentileri ve hayran olarak başlayan iş arkadaşlarının desteği bu beş yıl boyunca ilerlememi sağladı. Ve benim için projenin bittiği yerin burası olduğunu söylemekten inanılmaz bir hayal kırıklığı ve öfke duyuyorum.

Erteleme kararıyla sonuçlanan konuşmaların bir parçası değildim ve bildiğim kadarıyla Bloodlines 2’nin anlatım kısmı hiçbir gecikmeye neden olmadı. Benin ve ekibimin ortaya koyduğu işe güveniyorum ve gurur duyuyorum. Bu işin ne zaman görüleceği ve nasıl bir biçim alacağını ise bilmiyorum.

Bu oyun üzerinde ve Hardsuit Labs ve Paradox’taki birçok kişiyle çalışmak bir zevkti ve sonuna kadar gidemeyeceğim için üzgünüm. Şimdiye kadar yazdığım en iyi karakterlerin ve diyalogların bazıları için yıllarımı harcadım.Bloodlines topluluğundan haber almak çok şey ifade ediyor ve umarım nihayet teslim edilen şey, olmasını istediğim kadar tatmin edici olur. Proje boyunca beni destekleyen herkese teşekkür ederim.”

İlk oyunun bugünkü kült statüsüne ulaşmasında en büyük payı olan ve 15 yılın ardından pek çok kişiyi Bloodlines 2’nin beklenen, ümit edilen kadar iyi bir oyun olacağına inandıran Brian Mitsoda’nın yapım ekibinden bu şekilde çıkarılması oldukça üzücü – özellikle de Mitsoda’nın çabaları olmadan Bloodlines 2’nin oyuncularla buluşmayacağını göz önünde bulundurduğumuzda. Oyunun önümüzdeki günlerde alacağı şekli görmek ise ilginç olacak. Vampire: the Masquerade – Bloodlines 2 için henüz bir çıkış tarihi belli değil.

İlginizi Çekebilir  Steam'de Sonbahar İndirimleri Başladı