Son Haberler
Anasayfa » Haberler » FRP Severlerin Kaçırmaması Gereken Etkinlik – Archon Challenge

FRP Severlerin Kaçırmaması Gereken Etkinlik – Archon Challenge

archon-logo

Archon FRP ekibi, bu sefer yenilikçi bir FRP oyunu ile karşımızda. Oyun etkinliğinin adı da Archon Challenge!

Archon Challenge etkinliğinde hem FRP’ye hem aksiyona doyacağınızın garantisini veriyoruz ve bu etkinliği kaçırmamanızı öneriyoruz. Archon Challenge, 25 Ocak 2015 saat 12:00’de Bakırköy’deki Sığınak Cafe’de gerçekleşecek!

Archon ekibinin gönderdiği açıklama metni:

Archon ekibi gururla sunar; Archon Challenge 

Archon Challenge, dört senaryo yöneticisinin tek bir kurguyu parçalı şekilde on altı ile yirmiye varan katılımcıya yaşatacağı bir etkinliktir. Tüm katılımcılarımız aynı anda oyuna başlayacaklardır ve zaman zaman büyük bir grup olacakları gibi bazen de ufak ekipler halindede ilerleyeceklerdir. Konuklar hangi karakterleri seçeceklerine karar verirken aynı zamanda hangi DM ile birlikte yola çıkacaklarına da karar vermiş olurlar. Bu etkinliği diğerlerinden farklı kılan bunun bir meydan okuma olmasıdır, senaryo zor olacaktır, konuklarımız karakterlerini ellerinden geldiği kadar verimli kullanmalıdırlar. Bu sebepten ötürü conventionlarımızda özenle belirtmediğimiz oyuncu tecrübesi hanesine en azından orta seviye D&D 3.5 bilinmesi şartını eklemek zorundayız. Ayrıca bilgilerinden emin olmayanlar yada baştan öğrenmek isteyenler için etkinlikten bir hafta kadar önce D&D 3.5 workshopu yapacağız.

Karakterler kullanılacakları yere özel bir şekilde bizim tarafımızdan yapılacaktır, eğer kaydolur ve iletişime geçerseniz belirlediğimiz normlar ışığında kendi karakterinizide yapabilirsiniz.

archon-challenge

Archon Challenge’ın Özellikleri

– Archon Challange şu an için tektir, ileride alacağımız geri bildirimlere göre ikinci sürümü de üretilebilir, bir kurgusu vardır, kendine ait generic bir settingde geçer, katılım tecrübesi ister, zordur, gerçekten zor olacaktır, daha da zorlaştırmak için Normal mode’un dışında Hard mode ve Archon mode olacaktır.

– Senaryonun bir başlangıcı bir de bitişi vardır, kazanma koşulları sağlandığında kazanılmış olunur, Dm insiyatif kullanımı en az seviyede olacaktır, Roleplay tabii ki Archon ismi altında geçen tüm senaryolarda esastır, Challange’ın farkı burada combat ve taktik bilgisi son derecede önemlidir.

– Kazanmanın ya da kaybetmenin yanı sıra senaryoyu tamamlarken bazı Achievementlar olacaktır, bunların bir kısmı oyuna başlandığında açıklanacakken bir kısmıda gizli kalacaktır.

– Archon Challenge bir meydan okuma olduğu için başarının zevkinin yanı sıra bizden bir savaş nişanı alacaksınız, bu nişan meydan okumayı kabul ettiğiniz ve kazandığınız anlamına gelecek.

– Son ve en önemlisi olarakta Archon Challange tekrar edilebilir ve Archon FRP Conventiondan bağımsız olarakta özel istek üzerine ısmarlanabilir bir etkinlik olacaktır! Eğer gelirseniz ve kaybederseniz, yine de zevk alacaksınız ama hırsınızı almak istiyorsanız, ekibinizi kurun ve tekrar deneyin, uygun olduğumuz vakitlerde bunu ansızın tekralayabilirz. Bir anda birbiriyle takım olabilecek 20 kişi bulamazsanız dörtlü beşli arkadaş grupları şeklinde organize olabilirsiniz, olasılıkların çokluğu tekrarlamanmanın monotonluğunu ortadan kaldıracaktır, ve tabi ki bu bir bilgisayar oyunu olmadığı için her seferinde farklı şekillerde oynatılacaktır, teması değişmeyecektir.

frp-minyatur-kucuk

Archon Challenge’ın amacı:

Ekip olarak size eşi benzeri olmayan bir deneyim yaşatmanın peşindeyiz, gerekirse bunu sizi ölümcül zorluktaki tehliklere atarak yapmanın peşindeyiz, ama bazı fedakarlıklarlada olsa o yükün altından kalkabilirseniz, o zaman biz size başartmış olmayacağız siz bunu birlikte yapmış olacaksınız. Dmler kesinlikle D20 kadar acımasız olacaklardır, bundan kuşkunuz olmasın. Tanımadığınız oyucularla hayatta kalmak için kardeş olmak, o ekip ruhunu yaşamak, başarmak, yada bu uğurda savaşmak, Archon Challenge işte bununla ilgilidir, kazanmak yada kaybetmekle değil denemekle, cüret etmekle ilgilidir.

frp-oyun-sistemi-2

Archon Challange Story

Hiddendale bölgesinin güney ucuyla Clemouth düklüğünün topraklarının birleştiği yerdeki sınır çizgisini Vrihn sıra dağlarından dökülen Zümrüt nehri çizer. Bu sınırın kuzeyinden ketum ormana kadar uzanan büyük bölge Hiddendale olarak bilinir (kuytuvadi).

Penrith kontu Arthur Penrith üç aydır nehrin karşısında yaşanan kıyımdan ancak şimdilerde haber alabiliyordu. En sessiz kolcular bile bu düşmanı görecek kadar yaklaşamıyor yada geri dönemiyorlardı. Bir zamanlar ticaretin göz bebeği olan Clemouth düklüğünün ferah ve güvenli topraklarından geriye sadece yıkım ve ölüm kalmıştı, nasıl bir ordu böylesine acımasızca bir vahşete alet olur diye düşünürken sorusunun cevabını aslında bilmek istemediğinin farkındaydı. Cevabı getiren kolcu diğerlerinden daha sessiz değil fakat daha hızlıydı, keskin gagaları ve korkunç kıskaçları olan, gözsüz ve kulaksız uzun kafalarıyla, vahşi hayvanlar gibi saldırıp, insanlar gibi hareket edebilen yaratıkları anlattı. Penrith kontluğu son zamanlarda diplomatik ve ekonomik birkaç sorun yaşıyordu ama toparlanılamayacak bir durumda değillerdi, salgın hastalık özellikle genç askerleri vururken şimdi bir de bu tehdit? Penrith kontluğu asla kuytuvadi’de askeri gücün kaynağı olarak bilinmedi fakat yeni büyücü akademisi ile bu ünvanı almayı düşünüyordu. Arthur kesinlikle akıllı bir adamdı, belki biraz fazla cesur değildi, ama zaten kontların bu işi onlar için yapacak adamları vardır, mesela, Baron Godbert gibi. Onun hikayesi bize yapacaklarımıza dair teselli vermeli. 

Godbert rütbesinin ona verdiği hayali güçle yükselen bir adam değildi, o her zaman cesurdu, ölürken bile. Baronluğu süresince kuytuvadinin sınırında ki Cardell kalesinde nöbetini laikiyla yerine getirdi, sınırı akıncılara karşı tuttu, ta ki bir gün -bundan en fazla 4 sene önce tıpkı bunun gibi bir günde- Dük Clemouth ordusunun büyük bir kısmıyla ansızın Cardell’in kapılarına dayanana kadar. Kalleş Dük kazandığı paralara ve büyük topraklara doymamış, daha fazlasını istiyormuş, Baron Godbert kalesinin ve adamlarının tüm imkanlarını kullanarak kendinden aşırı büyük bu askeri gücü ozanların efsanelerine konu olacak şekilde tutmuş hatta neredeyse geri püskürtmüştü. Cesur Baronunu yanlız bırakmayan Kont ona kendi ordusundan destek için 100 adam daha göndermiş ve bu kuytuvadi’de onlara komşu olan Bachelor kontluğunuda harekete geçirmiştir, Kont Ludwig Bachelor da vadinin bu aç gözlü dükün eline düşmemesi için 40 adam göndermiştir, yardımlarını unutmayacağız.

Kuşatmanın son günlerinde söylenen o ki Cesur Baronu kıskanan alt rütbeleri onu zehirleyerek bocalamasını sağlayıp dükten aldıkları rüşvet ve vaatlerle kalenin düşmesine sebep olmuşlar.

Fakat cesur Godbert öylesine fedakarmış ki bu kumpası anlamasına rağmen altlarına kızmamış hatta onları kurtarmak için tek başına kaleyi terkederek Dükün ordusunun generaliyle ölümüne bir düello yapmak üzere anlaşmaya gitmiş. Onun bu fedakar yürüyüşü kaledeki onu arkadan bıçaklayanlar için bir kaçma fırsatıymış ve onlarda kaçmışlar, fakat Kont onları asla affetmemiş ve hepsini sürgüne göndermiş. Şimdi sefil hayatlarının her günü Baronlarına ihanet ettikleri ve onunla ölmedikleri için sürünüyorlar.

Cardell kalesinin bu hüzünlü hikayesinden sonra, onca kayıp ve sürgün edilen askerler ve Clemouth Düklüğü ile ticaretin kesilmesi Penrith kontunun, kaleyi geri almasını engellemişti, bu güne kadar. Şimdi Kuytuvadi daha önce hiç karşılaşmadığı bir düşman tarafından tehdit ediliyor, bu iğrenç şeytan böceklerine Cardell kalesini ve Penrith kontluğunun cesur adamlarını gösterelim, bizlerin yapacağı bu savunma, vadideki sivillerin hayatları içindir.

Nalburlar, marangozlar, demirciler!

Sizler, eli silah tutan gençler! Sizler kahraman savaşçılar! Sizler, kuytuvadinin gördüğü en yaman kolcular! Ve sizler büyücüler, gizemin ustaları! Biz kontumuzu korumaya yemin etmiş bir avuç şovalyeye katılın! Kalemizi geri alalım ve bu laneti vadimize girmeden durdurup def edelim!”

Sir Winston Llanberg