Unreal Engine 5 ile Yaratılan Yüzüklerin Efendisi Sahnesi
Unreal Engine 5 kullanılarak yapılan Yüzüklerin Efendisi hayran yapımı sahnesi, tam bir oyun için heyecan yaratıyor. Bu kalitede görüntülerle Orta Dünya’yı keşfetmek eşsiz bir deneyim olurdu.
Malinics’in Proje Hakkındaki Görüşleri
Micah Malinics, Yüzük Kardeşliği’ndeki Argonath sahnesini birinci şahıs deneyimi olarak yapmaya karar vermiş. Unreal Engine 5 kullanarak oluşturduğu Yüzüklerin Efendisi sahnesi gerçekten seyir zevki sunuyor.
Teknik Detaylar ve Performans
Malinics, bu sahneyi Unreal Engine 5.4’te, Lumen ve Nanite teknolojilerini yoğun bir şekilde kullanarak oluşturmuş. Sahne, RTX 3080Ti üzerinde 30-50 fps’de sabit bir şekilde çalışıyor ve diğer makinelerde performans gösterebilmesi için grafiklerin düşürülebileceğini belirtiyor. Akışkan sistemi tamamen dinamik olan bu sahne, geometriyle otomatik olarak etkileşime giriyor ve bu, usta işi Fluid Flux eklentisinin bir sonucu. Malinics, bu projeyi altı gün gibi kısa bir sürede tamamladığını da ekliyor.
Gelecek Projeler ve Yeni Fikirler
Malinics, beyin fırtınası oturumu sırasında not aldığı diğer fikirler üzerinde çalışmak istiyor. Bunlar arasında, Miğfer Dibi sahnesinin dinamik bir hava durumu sistemi ile yeniden yaratılması ve Hobbitlerin Yüzüktayfları’ndan kaçıp Sıçrayan Midilli Hanı’na gitmelerini içeren küçük bir an yaratmak da yer alıyor. Tolkien’in dünyasını yeniden hayal etmek ve Peter Jackson filmlerinden ilham almak, Malinics için büyük bir motivasyon kaynağı.
Oynanabilir Proje İçin Beklentiler
Malinics, Argonath sahnesi için yeterli talep olursa, oynanabilir bir proje olarak yayınlanabileceğini belirtiyor. Ancak, projenin şu an 100 GB gibi devasa bir boyutta olduğunu ve bu nedenle yayın dostu olmadığını ifade ediyor. Sahneyi genişletme planları olsa da, şimdilik bu proje bir easter egg olarak kalacak gibi görünüyor.
Sanatçılar ve Yaratıcılar İçin İlham Kaynağı
Malinics, bu projenin diğer sanatçılar ve yaratıcılar için bir teşvik olmasını umuyor. 3D içerik yaratımının daha erişilebilir hale geldiğini ve yeni nesil kullanıcıların bu tür projelerle tam teşekküllü oyunlar yapabileceğini düşünüyor. Teknolojinin tamamen orada olduğunu vurgulayan Malinics, bu tür projelerin gelecekte daha yaygın hale geleceğine inanıyor.
Micah Malinics’in Unreal Engine 5 kullanarak yarattığı bu Argonath sahnesi, Yüzüklerin Efendisi hayranları için büyük bir umut kaynağı. Tam teşekküllü bir oyun olmasa bile, bu tür projeler Tolkien’in dünyasını yeniden keşfetmek isteyenler için ilham verici bir adım.