Anasayfa » Haberler » Oyun Haberleri » Fallout 4’ün Skill ve Perk Sistemi Açıklandı

Fallout 4’ün Skill ve Perk Sistemi Açıklandı

fallout-4-welcome-home-banner

10 Kasım tarihi yavaşça yaklaşırken, Fallout 4 hakkında yeni bilgiler de açığa çıkmaya başladı. Oyunun en merak edilen özelliklerinden biri olan Skill ve Perk sistemine dair ilk açıklama yapıldı!

Şu aralar halen Fallout: New Vegas oynuyorum. Fallout 4 ile pek bir bağlantı olmayacak ama yine de oyun piyasaya çıkmadan önce çorak toprakların radyasyon kokulu havasını içime çekmeyi seviyorum. Daha önce yapmadığım şeyleri deniyor ve almadığım Perkleri dizmeye çalışıyorum. Tam da bu sırada hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağı açıklandı.

Daha önceki söylentilerde ve fragmanların içindeki detaylarda, Skill/Perk sisteminin oldukça değişeceğini görmüştük. Ama ortada net bir bilgi yoktu. Sonunda Todd Howard, Skill/Perk değişikliklerini açıklamak için almış sazı eline ve açıklamayı yapmış.

S.P.E.C.I.A.L. sistemi olduğu gibi duruyor. Oyuncular Fallout 4’e başlarken özelliklerini belirlemek için 28 S.P.E.C.I.A.L. puanı dağıtabilecek. Sonrasında her bir özelliğin altına sıralanmış Perkleri geliştirmeye başlayacak. Daha önceki oyunlarda da olduğu gibi belli başlı Perkleri almak için ön gereksinimleri yerine getirmeniz istenecek. Yeni sistemle birlikte her bir Perk’i geliştirme fırsatı yakalayacağız. Yani Bloody Mess Perk’ini sadece bir kere almayacağız. Her aldığımız seferinde bu Perk’in özellikleri ve etkileri giderek artacak.

Açıkçası bu radikal değişiklik benim hoşuma gitti. Perkler için karikatürize edilmiş güzel bir tablo da yayınlandı. O tabloyu ve Todd Howard’ın Skill/Perk anlatımını aşağıda bulabilirsiniz.

vault-tec-special-tablo

Harvey Ödülleri 2015 Kazananları Açıklandı
Lovecraft'ın Eski Evini Kiralayıp Kabus Dolu Geceler Geçirebilirsiniz