Türk Geliştiricilerden Yeni Korku Oyunu: A Way to be Dead
Daha öncesinde Roots of Insanity’i geliştiren ekip olan Crania Games, korku türündeki yeni Multiplayer oyunu A Way to be Dead’in detayları belli oldu.
Hemen en başta söyleyelim, A Way to be Dead’in henüz bir çıkış tarihi yok. Ancak kısa bir süre içerisinde oyuncularla buluşması bekleniyor. Çok oyunculu bir asimetrik korku oyunu olan A Way to be Dead, epilepsi krizleri sonrasında akıl sağlığını kaybetmiş bir doktorun, zombilerce istila edilmiş bir hastanede hayatta kalmasını konu ediniyor.
Oyuncular 4vs1 şeklinde oyuna girerek, üstlendikleri rolleri canlandırarak hastanede hayatta kalmaya çalışacaklar.
Crania Games‘in 2017 yılında piyasaya sunduğu korku oyunu olan Roots of Insanity’nin evreninde geçecek olan A Way to be Dead’de bulunacak özelliklerse şunlar:
- Önceden tasarlanmış farklı patikalarla, her maç başında rastgele yolları takip etmemizi sağlayan bir oynanış tecrübesi
- 10 karakter ve 3 farklı karakter tipi ile 3 farklı oynanış imkanı
- Maçları kazandığın takdirde elde edeceğin Terapi puanlarıyla karakterlerini geliştirebilme
- Çeşitli çevre etkileşimleriyle ile rakibinin eşyalarını onun bulamayacağı yerlere saklamak ve stratejik hamlelerle rakibinin işini zorlaştırmak
- Hayatta kalanlar olarak birlikte oynamayı gerektiren ve ekip oyununa odaklanmış mekanikler,
- Bir maçtaki bütün verileri maçın başında değiştirebilime özelliği, bölümlerde kaç zombi olacak, bulunduğumuz haritadaki ışıkların ne zaman kapanacağı, loot oranları, kaç çıkış olacağı vb.
Önceden Roots of Insanity‘e sahip olan oyuncular da, A Way to be Dead piyasaya çıktığında, oyunu özel indirim şansıyla alabilecekler.
A Way to be Dead’in tanıtım fragmanına da aşağıdan ulaşabilirsiniz.